2009. november 21., szombat

Kék nyelvecskék

4 megjegyzés:

Ildi-go írta...

Tyű micsoda nyakék!
Nagyon szép lett, tetszenek a kis gyöngyös nyelvek.

KisMesterek írta...

Megnézném nyakban is. Szép!

NagyCsüny írta...

Ezek nekem bejönnek ezek a nyelvecskék, arik! Képzeld Ancsa, végre megint csinálok egy csomó ékszert, kezdem behozni magam, már csomó megrendelést megcsináltam:) Kicsit szüneteltettem az alkotást, és kísérleti projekteket csináltam csak. Most itt, öröm itt járni ismét! Puszi: P

Kricsár Annamária írta...

Ha hosszabb időre eltűntök, mindig hiányoztok:) Pár darabotokat már láttam a Meskán, meg a Facebookon is...Valahogy képtelenek vagytok olyat csinálni, ami nem tetszik:)
Én meg pont fordítva vagyok, csinálom a megrendeléseket, és semmi kreativitás. Kezdek nagyon beledilizni.