2009. november 11., szerda

Esik az eső...

... így nem sok kedvem volt kint fényképezni. De azért dolgoztam, bár sok újat nem csináltam, inkább a megrendeléseimmel igyekeztem haladni. Ez jó darabig így is lesz, de magamat ismerve azért csak nem fogom kibírni, hogy néhány olyan ékszert is becsempésszek a "kötelezők" közé, amik nagyon ki akarnak jönni belőlem.



Ez a karkötő is megrendelésre készült, annyi volt a kikötés, hogy ezüstözött legyen, és drótos filigrán technikával készüljön.


Szintén filigrán, de szett és rézből. Nem is tudom, hogy miért nem csináltam mostanában ilyen pici medálokat. Meg ilyen kis egyszerűeket. De fogok még:)

24 megjegyzés:

Kicsoda írta...

az a karkoto gyonyoru lett!!!

zazie írta...

Fúú, nagyon szuperszónikusak! Főleg az a kacskaringós karkötő! Naggggggggyon tetszik!!!!!!!! :O:O:O

orsolya vanessza kiss írta...

szia! :)

Ez a karkötő már műalkotás! Komolyan! GRatulálok !

Ildi-go írta...

Jaaaaj de szépek! Én ezt a filigránost nem ismerem, de gyönyörű technika. A kivitelezés pedig profi, mint mindig!

İclal írta...

merhaba seni yakından takip ediyorum ve de takılarını çok beğeniyorum.Benim bloğuma da beklerim. :)

Viki Frey - you know, Brizsit ;) írta...

Jéééé! ilyen karkötőt már én is csináltam, csak nekem nem lett ilyen szép. Megpróbálkozok vele még egyszer, hátha most már szebb lesz.
A tiéd nagyon szép lett, de tényleg! :) Karácsonyi hajtás beindult már? Nálunk igen, kicsit korai még talán.

azeszti írta...

szerelmes vagyok a karkötődbe.

Timici írta...

annyira, de annyira szép lett ez a karkötő, hogy csuda! nagyon-nagyon tetszik!!! milyen kár, hogy én nem hordok karkötőt, mert zavar, mert ez olyan széééép!:o)
tetszik a kék kisvirágos gyűrűd is;o)

Mehike írta...

Fantasztikus ez a karkötő

Hunszil írta...

Jaj , milyen szépségeket alkottál megint ! :)
A karkötő nagyon a szívem csücske lett :)))

Kricsár Annamária írta...

Hú, arra azért nem számítottam, hogy ennyire be fog jönni a karkötő mindenkinek. Szép-szép, de ezüstszínű:)
Ildi, egyszerűen csak vékony dróttal van összefogva mindenféle formájú vastag drót:) Körbe-körbe tekergetve...
Brizsit, muti, kíváncsi vagyok én is:) És beindult, be bizony. Pedig várhatott volna még. Bár az is igaz, hogy aki most leadta a rendelését, azé biztos kész lesz karácsonyig:)
Iclal, merhaba! Ben benim okuyucu having be teşekkür ederim. Ben ne yazık ki ben türk your comment yapmayız yapamam, bunu. Ben makine çeviri programı ile çeviri isterdi, ama çok anlamadı. Program ters olasılıkla Başka bir deyişle ile, daha zengin yere yazmak çalışacaktı açmak için idare edecek.
És köszi mindenkinek.

Tiszi írta...

Nekem is az ezüst! De az nagyon. :D Egyszerűen csudiszép!

Melinda írta...

Ezt a karkötőt valóban komoly hiba lett volna "benntartani"... Jó, hogy "kijött"!;DDD

KisMesterek írta...

Jó, hogy kijöttek :-)))

Virág írta...

Ez a karkötő hihetetlenül szép!!!
Nagyon ügyes munka, ne "tartogasd benn" sokáig az ilyeneket.

Fákó.Orsi írta...

Nagyon-nagyon tetszik nekem is!

Zsuuu írta...

Hát... mióta hirdetted ezt a drótozós tábort, egyre inkább lázban égek, hogy én ezt meg akarom tanulni, és pont tőled szeretném megtanulni :) Remélem összejön nyáron :) Hihetetlen ékszereket készítesz, és persze én is az ezüst karkötőre vagyok most ráindulva :D

Kricsár Annamária írta...

Most kissé meglepődtem, mert tényleg nem gondoltam volna, hogy ennyire fog tetszeni nektek. Nekem sokkal jobban bejön a kis réz együttes:) És az igazsághoz hozzátartozik, hogy ha rajtam múlt volna, biztos nem nyúlok az ezüstözött dróthoz.
Zsuuu, én is nagyon remélem:) És ha többen is szeretnétek, ezt a technikát is megtanulhatjuk. Azt nem ígérem, hogy az 5 nap alatt megcsinálunk egy egész karkötőt, de egy kisebb darab menni fog. És ha megvannak az alapok, otthon már mindenki elkészítheti a saját karkötőjét:) Egyáltalán nem egy nehéz dolog, csak időigényes.

Evelin írta...

Aztamindenit,ez a karkötő gyönyörű,de a réz szett is tetszik,meg ezek a gyűrűk.. wow, Ancsa, de ügyes vagy :) Mindig újítasz valamit,és jól meglepsz :)

gerdushi írta...

aztaaa. ez a karkötő.. nagyon gyönyörű... csodaszép, nemtudok rá mit mondani... :O

Edit írta...

Kedves Ancsa! Gyönyörű lett a karkötő! Alig várom, hogy a csuklómon lássam. :o) Gratulálok a kézügyességedhez és fantáziádhoz!
Köszönöm!

Kricsár Annamária írta...

Edit, köszi! Remélem, élőben is tetszeni fog.

kinga írta...

Nekem is tetszik a karkötő, bár én nem biztos, hogy hordanám. Inkább a filigrán gyűrűért és nyakláncért vagyok oda meg vissza :)

Asteria írta...

Pont a minap próbáltam ki ezt a filigrános technikát, és ahogy a medálomat rátettem az ujjamra, elgondolkodtam, hogy hogyan is lehetne ebből gyűrűt csinálni.. és tessék, itt van. :) Akárhányszor nézek fel ide, mindig kapok valami ötletet. :)
Gyönyörűszép munkák, mint mindig. :)