2009. november 3., kedd

Fatima keze és kislányláncok



A Fatima keze medált egy kedves megrendelőm kérte. Láttam már ilyen formát, de nem igazán tudtam, mi is ez. Nos, utánanéztem: ez egy amulett, ami szemmelverés ellen véd, arab eredetű. De olvastam olyat is, hogy nem csak szemmelverés ellen jó, hanem úgy általában mindentől megvédi a viselőjét, aki a leírás szerint csak nő lehet. De más népcsoportok is átvették ezt a szimbólumot, más jelentésekkel is, csak az óvó, védő szerep maradt.
A második kupac pedig a lányom rendelésére készült:) Még csak épp elmúlt három éves, de határozott elképzelései vannak. A rózsaszín az övé, de mivel nagy sikert aratott, csináltam még kettőt.

6 megjegyzés:

Melinda írta...

Csodás a Fatima keze láncod! A szívecskéseknek meg nálunk is nagy sikere lenne, az egyszer biztos!:D

Tiszi írta...

Nagyon tetszik Fatima keze! :) Igazán csodás darab lett. A lányod ízlése meg kiváló. :)

Timici írta...

szuper lett az amulett! és nagyon hasznos is, ahogy olvasom;o)
a lányka láncok édesek, bárcsak lenne egy kislányom

Unknown írta...

Itt, ezen a képen nem érvényesül úgy mit a Flickr-en.
Először mikor megláttam hirtelen egy Buddhista kép jutott eszembe. Olyan mint Buddha keze.... Fatima keze... nem is olvastam címét, mert annnyira elvarázsolt a mintázat.
Számomra nagyon kiegyensúlyozottnak tűnik, és mintha lenne benne egy csendes mosoly.
Nem tudom honnan veszem ezeket, Biztosan azt gondolod, hogy csupa hülyeséget beszélek, pedig csak próbálom elmesélni, hogy mire asszociál.
Személy szerint remek, megtervezett munkának tartom :o)

babobead írta...

Gyönyörűt készítettél!

Kricsár Annamária írta...

Köszönöm mindenkinek:)
Gabi, tök mindegy, honnan veszed ezeket, vegyed csak:) Nagyon jólesik.