2009. január 25., vasárnap

Beszerzéseim


Novánál láttam az ötletet, és rögtön el is loptam tőle, hogy megmutassam, miket szereztem a Meskán. Ugyanis nemcsak árulom ott az ékszereimet, hanem gyönyörű dolgokat is vásárolok. Hogy másnak is kedvet csináljak az oldalhoz, itt van pár szerzemény.
Az első képen Cserháti Ojni Hajnalka által készített naptár, kép és lapozó látható, és egy Novától származó Spongyabob medál, amit direkt az én kérésemre csinált Bence fiamnak.
A másodikon Janucbajusz készítette nádsíp és bürökduda, valamint Jade bőr gyerekkarkötői és bőrlapocskái vannak.
A Hoyacarnosától való fülbevalóról már nem tudok képet készíteni, mert ajándéknak vettem, de itt egy eredeti fénykép róla.

5 megjegyzés:

Hoyacarnosa írta...

Szia! Nagyon kedves, szép dolgok, használjátok őket örömmel :)
Ezek a bőrlapocskák nagyon tetszenek, mire lehet őket használni?
(Köszönöm, hogy engem is megemlítettél.)

Kricsár Annamária írta...

Szia Erika! A bőrlapocskákból ékszert fogok csinálni (milyen meglepő:-)), valahogy befoglalom őket. Terveim már vannak, csak nem tudom, mikor lesz belőle valami.

Hoyacarnosa írta...

Nekem is volt az első gondolatom :) Kíváncsian várom!

Nova írta...

Jaj, ott kis Spongya, köszönöm, hogy kitetted! :) A postán vár már a fészek, csak el kell érte mennem, ha minden igaz az átutalás ma vagy holnap megérkezik Hozzád, tegnap végeztem a vizsgáimmal, és este utaltam át.

Kricsár Annamária írta...

Naná, hogy kitettem, a két gyerek nagy kedvence ez a medál. Köszi még egyszer, hogy megcsináltad nekünk!