2010. július 24., szombat

Karmazsin



Tegnap megint ellátogattam a Karmazsinba a Ráday utcában. Hiába voltam már ott, és tudtam, hogy mire számíthatok, ha belépek az ajtaján, még mindig nem tudok betelni vele:) Annyira egyben van az a hely! A színek, a falfestmény, a lámpák, a bútorok, az evőeszközből készült fogas... Meg persze az áru! Ringu és Zsamo ékszerei mellett újdonságok is bekerültek a boltba a legutóbbi látogatásom óta: VeraNásfa és Bodzsár Nóri ékszerei, és a Meskáról ismert kriszticsontos táskái. Utóbbiakat egyből kiszúrtam már a Meskán, annyira egyediek. A Karmazsinban is ránézésre tudtam, hogy csak ő készíthette őket, egyszerűen nem lehet összetéveszteni a stílusát.
Én is vittem még pár ékszert, de tényleg csak néhányat. Viszont ígérem, hogy pár hét múlva lesz még több is:)

1 megjegyzés:

Geszter írta...

Nézz be a blogomba, vár ott vmi:-)
Ismét szépeket alkottál:-)