2009. október 26., hétfő

Dróthiány




Kicsit elszámítottam magam, így szinte alig maradt vastag drótom, és majd csak a hét közepe felé tudom pótolni. De hogy addig se dilizzek be drótozás nélkül, kénytelen voltam csak vékonyból dolgozni. 0,3-as, 0,4-es drótot viszont önmagában nem sok mindenre lehet használni, így maradt a horgolás és vikingezés.
Utóbbiból csináltam megint pár variációt: lett gyöngyös és kavicsos közepű, húztam bele horgolt zsinórt, befoglaltam egy nagy kavicsot is, és apró gyöngyökkel is kipróbáltam. Meg horgoltam egy angyalkát is.
A kék gyöngyösről és a horgoltról képek és leírás a Meska boltomban.

12 megjegyzés:

Vívó-Aszódi Melinda írta...

Azt a rézangyalát! :))
Nagyon jók. Nem nehéz a drótot horgolni???

Melinda írta...

Nagyon szuperek!:) A kékgyöngyös különösen a szívemhez nőtt....;DDD

Kricsár Annamária írta...

Melindák, köszönöm:))
Nem nehéz igazán, csak tovább tart. Meg ha először csinálja valaki, és még nincsenek jó kis bőrkeményedései a megfelelő helyeken, akkor lenyúzza a drót a bőrét:) Amúgy nincs különbség fonal és drót között, ugyanúgy kell horgolni.

Tiszi írta...

Jesszus Ancsa! Te aztán tudsz horgolni!! Én meg sem merem próbálni dróttal. :) Csak a tieiden ámuldozom. Az angyalka különösen szép lett. :)

Kricsár Annamária írta...

Tiszi, az elsők nem horgoltak, viking fonással készültek, az meg nagyon egyszerű. Ha érdekel, szívesen keresek neked leírást.

Nikol írta...

Húú, az angyalka viszi a prímet nálam! :)

Tiszi írta...

Na, jöhet az a leírás, ha nem nagyon macerás neked keresni. :) Azt nem ígérem, hogy lesz is belőle valami. :) Macerásnak tűnik innen nézve!!

Kricsár Annamária írta...

Tiszi, írtam mélt. És kipróbálni ám! Ha elkezded, rájössz, hogy egyáltalán nem bonyolult, és ráadásul rengeteg variációban csinálhatod.

soldi írta...

Nagyon különleges ékszerek születtek "kényszerből". Hiába, a kreativitásod nem ismer határokat még korlátok ellenére is utat tör! :)

Evelin írta...

Szerelmes vagyok abba a kék gyöngyös gyönyörűségbe...:)

Ági mama írta...

Csak ámulok-bámulok! Fantasztikus miket készítesz!!

Edo írta...

HŰŰŰŰ!! Az angyal NAGYON-NAGYON!!!!! A többi sem piskóta!!!!