2009. június 2., kedd

Egy kis reklám

...nem csak zalaiaknak. Június végén tartják Zalaszentgróton a 4. Zalavölgyi Kultúrtivornyát. A tavalyin ott voltunk, és nagyon jól éreztük magunkat a gyerekekkel együtt. Idén is megyünk, és most árulni is fogom az ékszereimet. Sőt, ha minden igaz, még tanítani is fogom a drótozást. Ha valaki velem szeretne találkozni, illetve a munkáimmal, pénteken és szombaton biztos megtalál, esetleg vasárnap is, de az még nem biztos.
Ha valakit nem érdekelnek az ékszerek, csak jól akarja magát érezni, akkor is menjen el, a család minden tagja talál magának érdekes programot.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Nekem ez egy kicsit messze van. De szívesen ,,tivornyáznék" kicsit a drótos ékszereid között. Lélekben ott leszek én is.

KisMesterek írta...

Hát nekünk is messze esik mindkét lakhelyünktől, de bizony szívesen ott lennék én is és "megtapiznám" a rezes bandát :-)) Képről is igen kedvelem őket, de én mindent megfogdosok, megfordítok...szakmai ártalom. Sok vevőt és érdeklődőt no meg ha lehet kikapcsolódást kívánok.

FKriszti írta...

Mikor van ez a"tivornya" pontosan?
Én nem vagyok olyan messze ,szívesen megnézném!

Kricsár Annamária írta...

De aranyosak vagytok, köszönöm!
FKriszti, ha rákattintasz a nevére, megtalálod a részletes programot dátumokkal. Mi 26-27-én leszünk, esetleg még 28-án. Örülnék, ha találkoznánk:)