2010. január 3., vasárnap

Tábor

Megvan a drótékszeres és palócvidéki gasztronómia tábor végleges időpontja: 2010. július 26-30. Az ár pedig 28 000 Ft/fő. Ez magában foglalja a rézdrótot is, valamint gyakorló gyöngyöket. Szerszámokat hozzatok magatokkal, esetleg még olyan gyöngyöt, ami tetszik nektek.
Megkaptam a részletes programot is, ha valakinek még nem küldtem el, írjon és pótolom.
Jelentkezni addig lehet, míg be nem telik a létszám, viszont csak akkor fogadják el véglegesnek a jelentkezést, ha az ár min. 40 %-át befizetitek. A maradék ráér a helyszínen is.
Már összeállítottam egy kiinduló "tantervet", egyszerűbb ékszerekkel. De ha van, amit szeretnétek megtanulni, írjátok meg azt is, és beépítem. Ha egyéb kérdésetek van, ne habozzatok feltenni.

21 megjegyzés:

N.Zsuzsi írta...

A palócvidéki gasztronómia táborról lehet valamit tudni? a drótozás nem a műfajom :) de a gasztronómia nagyon érdekelne.

N.Zsuzsi írta...

Ja jó, már látom -de ha jól értelmezem, akkor ez nem két független program, ugye?

Kricsár Annamária írta...

Szia Zsuzsi!
Nem, ez egy tábor:) Csak délelőtt drótozunk, délután főzünk, vagy fordítva. De szerintem szoktak olyan táborokat is tartani, ami neked tetszene. Nézz utána, a honlapjuk: www.falubiro.hu.

Bogi írta...

Élek a lehetőséggel, s kérdezek. Igaz nem tábor témában.
A rézdrótokat honnan szerzed be? Már olyan sok helyen kerestem, de ilyen szép, sötét színűt nem tudtak adni. :-(

Kricsár Annamária írta...

Próbáld meg villanyszerelési szaküzletben:) Vagy motortekercseléssel foglalkozó ismerőstől. Ez nem az a fajta, amit hobbiboltokban be lehetne szerezni:)

kinga írta...

Köszönöm Ancsa a levelet!

Még nem tudom, hogy mire lesz időm a nyáron - sok a táncos program is.
Na meg az is kérdés, mire jut pénzem. De ha úgy adódik - és nem telik be addigra a létszám - én mindenképp megyek :)
Sajnos sok mindentől függ... :(

Bogi írta...

Villanyszerelési üzletben már próbáltam. Elég furcsán néztek rám, segíteni nem tudtak. Marad a tekercselő.

Köszönöm a tippet!

Kricsár Annamária írta...

Bogi, olyan üzletet keress, ami elsősorban villanyszerelőket szolgál ki. Sima villanyszerelési boltban nem tartanak ilyet.

Szaffi írta...

Én szívesen elmennék, de lenne pár kérdésem:
Az első, hogy korhatár van-e(ugyanis még csak 15 vagyok, de szeretnék elmenni)?. Az előleget meddig kell befizetni? A lejutást mindenki oldja meg maga vagy lesz azért valami találkozó? Az étkezések benne vannak az árban? Azt hiszem ennyi lenne...

Kricsár Annamária írta...

Szia!
16 éves jelentkező már van, maximum nem ő lesz a legfiatalabb, tehát te is jöhetsz:)
A második kérdésedre egyelőre nem tudom a választ, de szerintem még ráérsz vele, míg be nem telik a létszám.
Találkozó csak a helyszínen lesz, meg kell oldani valahogy a lejutást. Merre laksz? Esetleg ha más is jönne onnan, megbeszélhetitek, hogy lehozzon.
Az étkezések benne vannak az árban, és az alap programok is. Ha megadod az e-mail címed, elküldöm a részletes programot. Az enyémet megtalálod a profilomban, vagy oldalt a leírásban is.

Mária írta...

Szia Ancsa!
Szeretném ha a programot elküldenéd. Hány ember mehet?
E-mail címem: szelrozsa61@freemail. hu
Köszönöm: Mária

Mária írta...

Szia Ancsa!
Volna még kérdésem nem lehet kutyust vinni? Azt hogy hány ember mehet úgy értem mekkora lessz a csapat.Szállás hol lessz? Egyenlőre ennyi. Köszi: Mária

Kricsár Annamária írta...

Szia Mária!
Küldtem e-mailt.

Szaffi írta...

Szia!
Köszönöm a választ!
Szeretnék jelentkezni!
E-mail címem: kankaizsofi@citromail.hu
Amúgy budapesten lakok!

Bogi írta...

Köszönöm az újabb információt. :-)

Már irígykedek a táborba jelentkezőkre... csak itt tartasz kurzust? Sajnos a családi nyaralásunk ekkor van, így esélyem sincs, hogy eljussak ide. :-(

Kricsár Annamária írta...

Bogi, ha valaki szeretné, akár itthon is tarthatok, csak épp a Jászságban lakunk:)

Bernadett Librecz írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Kricsár Annamária írta...

Berni, írtam e-mailt.

Mária írta...

Szia Ancsa!
Szeretnék jelentkezni a tábora!
Címem megküldtem már!
Mi a további teendő?
Mária

Unknown írta...

Megnéztem, hogy merre van a Jászság. Miskolctól úgy tűnik azért nem a "világ végén" van. Tanárként majd a nyári szünet jöhet számításba számomra. Észben tartom ezt a lehetőséget, s majd vissza szeretnék rá térni, ha lehet! :-)
Addig meg kerítek szép, sötét színű drótot, s gyakorlok! :-))

Kricsár Annamária írta...

Rendben:) Majd szólj, ha aktuális lesz.