2010. január 22., péntek

Két újabb megrendelés



Vörös jáspis behorgolva, és 2 Adrienn:)

10 megjegyzés:

Mehike írta...

Nagyon szépek ezek is.Számlaszám még nincs a táborhoz?

Kricsár Annamária írta...

Köszi:) Számlaszám egyelőre még nincs. Ha megtudom, mindenképpen megírom.

Melinda írta...

Tyűűűű, a nyaklánc nagyon szépre sikerült!:)

csadrancs írta...

...végre regisztráltam, így én is tudok 'megjegyezni':)
Nagyon imádom ám a fülbevalót, és eddig aki látta, csak ámult, hogy milyen gyönyörűséges:), mert az!!:)

Kricsár Annamária írta...

Szia itt is:) Örülök nagyon, hogy még mindig szereted. Amikor először írtad, hogy milyet szeretnél, kicsit megijedtem, de a kész fülbevaló már meglepően tetszett:)

csadrancs írta...

Szia:) És nagyon szépen mutat a fülben is:) Tegnap már volt rajtam a Harmadik szem is, nem maradtam észrevétlen ;):P

Kricsár Annamária írta...

Akkor oké:)
A szemmel meg nem csodálom, hogy észrevettek, meglehetősen feltűnő darab:)

csadrancs írta...

Hát igen, de megérte ;):)
Tényleg, most, hogy tudok ide is írni, a srótékszeres táborba még van férőhely?
köszi

Kricsár Annamária írta...

Igen, még van. Elküldjem a programot?

csadrancs írta...

Aham, azt megköszönném:) Küldheted a csadrancs@freemail.hu-ra:), köszönöm