2009. április 8., szerda

Vásárra készülök



Május elején lesz életem első vására. Arra gondoltam, hogy készítek pár olcsóbb, egyszerűbb ékszert, hátha valaki csak vásárfiát venne, drágább ékszerre nem futja, vagy egyszerűen csak másra szeretné költeni a pénzét. Az ékszereim eddig két módon születtek: legtöbbször egyszerűen kikívánkoztak belőlem; ritkábban konkrét megrendelésre készültek. Most viszont megpróbáltam valami "eladhatót" készíteni. Na, ez nem igazán az én műfajom. Azért igyekeztem kihozni ebből is a legtöbbet:) A pici fülbevalók "bedugósak", és a legnagyobb sincs 1 cm; a gyűrűket meg imádtam csinálni, hiába készültek ugyanúgy, mindegyik más lett.

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulálok! De, milyeeen vasááár? Holmikoooor??? :))
Majd muti még addig is képekeeet!
Kwandera

Kricsár Annamária írta...

Szia Melinda!
Jászapátin május első hétvégéjén lesz egy mezőgazdasági vásár és kiállítás. Van ott egy bolt, ami jászsági készítők termékeit árulja, köztük az enyémet is, az ő szervezésükben megyek.
Majd lesznek még képek is, de egyelőre azon gondolkodok, hogyan tudnék olcsó és jól kinéző ékszerállványokat és tartókat készíteni.

Névtelen írta...

Én olyat láttam, hogy egy valami szögletesre (falap, hungarocell, hullámpapír, stb.) a termékektõl elütõ színû, megfelelõ hangulatú vásznat (bársonyt, lenvásznat) vagy ilyesmit feszítenek, és gombostûvel applikálják fel a holmikat. Kicsit macerás a kézbevétel, de így jobban lehet kontrollálni a vevõket (de rossz vagyok, mert rosszra gondolok!)

Hunszil írta...

Szia Kricsár !

Olcsó egyszerű ékszer tartókák ?
Nekem van egy ötletem és szerintem jól is néznnének ki rajta az ékszereid:)
Valamilyen mezőgazdasági boltba vagy nagykerbe lehet kapni kókuszrost kosarakat azt leborítod és bele tudod szúrkálni az ékszereidet, természetes mégis egyszerű, képet tudok küldeni a mailedre.:))
Gratula a vásárhoz, kiváncsi leszek milyen élményekkel jössz haza, ez azért egy más világ:)))

Kricsár Annamária írta...

Névtelen, köszönöm, én is valami hasonlóra gondoltam.
Szilvi, megköszönném, ha küldenél róla fényképet.
Egyelőre most ott tartok, hogy natúr fa képkeretre feszítenék fehér szúnyoghálót, abba könnyen bele lehet akasztani a fülbevalókat.

Névtelen írta...

Szia Ancsa!
De izgi! :)))
(hirtelen ahogy végigolvastam a kommenteket, azt hittem, hogy a másik névtelen is én voltam... :D
haha - de nem)
Biztos ügyesen és gusztán meg fogod oldani az állványozást. Nekem tetszik a képkeret, mert azt fel lehet állítani.
Pusziii
Kwandera

Kricsár Annamária írta...

Szia!
Én se voltam biztos benne, hogy nem te vagy-e. A képkeretre én is ezért gondoltam. Szerkesztenék a hátoldalára kis háromszögeket olyan izével, amiket dobozok tetejére is szerelnek, hogy becsukható legyen.

Hunszil írta...

Szia !
Mail ment, remélem tetszik :)))

Kricsár Annamária írta...

Szia Szilvi!
Nagyon-nagyon tetszik, szörnyen jól néznek ki! Attól félek egy kicsit, hogy a réz a színe miatt nem fog jól látszani, de mindenképpen megnézem élőben is. Remélem, lehet ilyet venni a környékünkön is. Nagyon köszönöm az ötletet.

NagyCsüny írta...

na mi volt, mesélj:)
kíváncsi vagyok!
még mi sem voltunk vásáron, de nemsokára eljön nekünk is:) végre több időm lett ékszerezni, mert a cégemtől megváltunk egymástól békében. maradt némi pénzem, ezzel egy darabig most elleszek, szóval lehet végre többet is készíteni valamiből, nem csak egy-két darabot:)

Kricsár Annamária írta...

Még nem tudok miről mesélni, majd csak május elején:) De akkor majd részletesen beszámolok.
Bátor lépés volt tőled, de azt hiszem, nektek be fog jönni az ékszerkészítés. A műveitek alapján egyértelmű, ráadásul az eladás-reklám-stb részt is profin csináljátok (legalábbis az írományaitokból ez jön le:)) Én mindenesetre bízok bennetek.

Nagy Csüny írta...

hát ez aranyos tőled, Ancsa:)
igazából nem voltam olyan bátor, mert kirúgtak több más emberrel együtt, de tény hogy mindent megtettem érte ha őszinték vagyunk. így végkielégítés is járt:) magamtól még azért húztam volna - hiba lett volna persze. köszi a szurkot, nagyon igyekszünk ám! és szívesen segítünk bármilyen üzleti kérdésben! láttam, amiket kis csüny írt neked a múltkor. tök igaznak éreztem, még ha kemény is. most az a feladat, hogy ebből a kiinduló helyzetből merre szeretnél menni. ha gondolod, mutatsd meg, amire jutottál, és ötleteljünk. szerintem menni fog ez neked is:)

Kricsár Annamária írta...

Mire gondolsz, mi volt kemény abban, amit Kis Csüny írt? Nagyjából azt írta, amire én is gondoltam, csak ő semmi negatívumot nem említett:) Pedig ha jó helyről jön, bírom a kritikát. Sőt, szerintem igenis szükség van rá.