2011. augusztus 23., kedd

Lemezek, lakkozás

Geszterrel folytatott csetes és telefonos beszélgetések után megszületett bennem az igény, hogy a kis darab alumínium lemezemet felhasználjam:)
Nagyon élveztem, de rá kellett jönnöm, hogy nem nekem való ez, legalábbis rengeteg gyakorlás nélkül semmiképp. Egy olyan darab van csak köztük, amit talán felteszek a Meskára, a többi mind több sebből vérzik. Már a felület kialakításával is gondjaim voltak, az utolsó gyűrű az, ami már egész jól sikerült, de az sem tökéletesen. A medálok akasztójával is megszenvedtem. Arról nem is beszélve, hogy a lakkozás se megy, az összes gyűrű belseje ragad, pedig azt hittem, hogy vékony réteg lakkot kaptak csak:)
Kirándulásnak nagyon élvezetes volt, de csak így drót mellé. A lemezeket meghagyom Geszternek, ő ebben igazán profi.






Az utolsó sem az igazi, de itt csak a lakkozással van gondom, és csak a lánccal. Mivel ebben is vannak alumínium szemek, lelakkoztam, hogy ne érjen a viselője bőréhez. Viszont ettől merevebb lett, fura mindenképp.

5 megjegyzés:

Tobber írta...

Nekem tetszik az ötlet, tényleg kicsit még finomítható, de nagyon szépen kiemeli az alu alap a mintáidat! :)
És ha összedolgoznátok Geszterrel? :)

Mar Bisutería írta...

bellisimos!!!! me gustan todos los modelos

Névtelen írta...

Ránézésre pedig mind nagyon jól néz ki, pláne az utolsó és utolsó előtti medálok! Fog ez menni! :) NagyEra

Kricsár Annamária írta...

Köszi! Azért ez nem az én utam, ebből nem nagyon hiszem, hogy annyi ötletem jönne, mint a drótozásból. De élveztem csinálni:) A lakkozást meg mindenképpen meg fogom tanulni.

csutkailda írta...

Kár, pedig nagyon szépek! :)