2011. március 12., szombat

Kétoldalú korall


8 megjegyzés:

Sviro (Ildi) írta...

Micsoda színe van! Gyönyörű a főoldal díszítése, aprólékos és finom. nekem nagyon tetszik. :)

Kricsár Annamária írta...

Köszönöm! Én is nagyon szeretem a korallt. Pedig régebben úgy gondoltam, a piros-vörös nem tetszik a rézzel. De már nagyon:)

Sz. Zita írta...

Gyönyörű szép lett. Mindig megcsodálom ezeket a befoglalásaidat. Próbáltam is, egyik fele megy, de a hálózással sehogy sem boldogulok. Nincs véletlenül erre egy tutorialod? Előre is kösz.

zazie írta...

Ancsa, itt is írok, SZERETNÉM!!!

Kricsár Annamária írta...

Anett, írtam, és köszi!
Zita, tutorialt még nem láttam erről, de nem bonyolult. Csak elmagyarázni az:) Az első sor nehezebb kicsit, de nem vészes. Ha megvan a keret, egyszerűen alulról felfelé dugd a szálat, úgy, hogy a szál kezdete balkéz felé essen tőle. Így magától kialakul a hurok. A lényeg annyi, hogy minden hurkot egyenletes erővel húzz meg, így egyformák lesznek. A következő sorokban ugyanígy haladsz, csak annyival könnyebb, hogy a meglévő hurkokba dugod a szálat, az irány meg ugyanaz, mint az első sornál.
Így valószínűleg nagyon bonyolultnak hangzik, de ha megpróbálod, és ráérzel, már könnyű.

juditti írta...

Nagyon szép. :-)

Bebi írta...

Gyönyörű befoglalás!!!

Kricsár Annamária írta...

Köszi!