2010. július 8., csütörtök

Megrendelések

Az utóbbi időben nagyon túlvállaltam magam, ráadásul beérkezett 3 nagy megrendelés is, meg boltokba is kellene szállítanom, meg jó lenne vásárokba is menni, így azt hiszem, úgy tisztességes, ha egy darabig nem vállalok többet. Egyszerűen képtelen lennék elfogadható határidőn belül teljesíteni őket. Természetesen azokat, amiket elvállaltam, meg is csinálom, csak újakat nem fogadok el. Talán egy hónapig. (Persze ha valaki mindenáron szeretne valamit tőlem, úgysem tudok nemet mondani:) De csak ha nagyon-nagyon sürgős.)

4 megjegyzés:

Tímel írta...

Hű, én pont most küldtem el Neked a filigrán cica rendelésem...a 3 hetes határidőre....belefér ugye ??? Tudom, csak beszéltük, és arra vártam , hogy kiderüljön mit mond a hölgy szemszínre, és a 3 hétre...

Kricsár Annamária írta...

Igen, ezt még elfogadtam:) Természetesen megcsinálom, ha megtudom, hogy milyen színű szeme legyen a cicának.

vadjutka írta...

Nagyon helyes, kell a pihenés és az, hogy a saját örömödre is csinálj vmit...elvégre azért kezdted el az egészet :-)

Kricsár Annamária írta...

Hát, tényleg kellene:) De előbb még meg kell csinálnom azt a hatalmas kupac rendelést. Meg két hétvégén is tanítok, meg lesz a tábor is. De utána ha törik, ha szakad, pár napig nem csinálok semmit:)