2010. június 8., kedd

Kitűzők



Rendelésre készültek, de nem pont olyanok lettek, mint kérték. Az elsőt kővel a hasában szerették volna, de úgy nem tudtam normálisan rögzíteni a kitűzőalapot, a ragasztás meg nem az én műfajom, bár megpróbáltam. De nem lett szép, se használható. Végül hurkoltam a süni hasát, és hegyikristály splittert drótoztam rá. Nektek mi a véleményetek? Csak azért nem tetszik nekem, mert sápadt? Vagy ronda?
A macsek nekem tetszik, csak ezt a szövevényt nem tudom normálisan fényképezni. Egyszerűen nem látszik, mennyire érdekes a felülete.

6 megjegyzés:

kinga írta...

úgy vezetted a süni szemét, mintha mosolyogna :) eddig is volt lába??
egyébként ez a fehér kő (kristály? - bocs, teljesen nem értek hozzá:D) egyébként nagyon jól mutat benne. bár tnyleg kicsit sápadt. tudod, én sem vagyok ezüst párti :)

Kricsár Annamária írta...

Általában úgy csinálom a süniket, hogy vigyorogjanak. Csak épp nem mindegyiknél jön össze:)
Lábuk szokott lenni, keveset csináltam nélküle, lehet, hogy ezen azért feltűnőbb, mert nagyobb a társainál.

Tímel írta...

Nekem tetszik a süni. Olyan tiszta és nemes:)

Unknown írta...

Lehet, hogy jobban mutatna más színnel, de szerintem maga a süni nagyon aranyos:) Persze a cica is!

azeszti írta...

hát szerintem nagyon édes ez az albínosüni :))
http://www.canpages.ca/blog/wp-content/uploads/2008/04/albino-hedgehog-small.jpg

Cheeks írta...

Lehet, a süni azért furi mindenkinek, mert a tüskéi sötétebbek szoktak lenni. Nekem így is nagyon tetszik :)
A cica is :))))