2010. április 21., szerda

Névjegykártya

Már pár hete megcsináltam az első variációt, és tetszett is. Csak volt vele valami gondom, de fogalmam sem volt, hogy mi. Kihasználtam, hogy Vadjutka épp kéznél volt (:)), és gyorsan kikértem a véleményét. Ő pedig meg tudta fogalmazni azt, amit én csak éreztem. Ennek figyelembe vételével készült az új variáció. Egymás mellett már nagyon látszik a különbség. Ja, és fordítva vannak a képen: az első kupac az új.
Ez már sokkal jobban tetszik, de még mindig van valami gondom. Csak épp most sem tudom, hogy mi:)


10 megjegyzés:

Zsuuu írta...

Talán maradhatott volna az újon is, hogy réz ékszerek... Az azért lényeges :)

toritextil írta...

az új átláthatóbb.. vagyis nem ez a jó szó. tisztább, igen! én szeretem, ha egy névjegykártya alapja fehér, attól olyan friss.. (pedig amúgy nem igazán színem a fehér) és jobban értelmezhető a réz is

egyetértek Zsuuuval, a réz ékszerek maradhatnának

és ami nekem még eszembe jutott - rajzos szemmel mondom ezt, nem biztos, hogy jó, sőt valószínűleg Te nem is ilyesmire gondolsz, mikor azt írod, van még vele valami gondod, de szerintem mehetne feljebb a szöveg. a neved mindenképp (nem akarok okoskodónak tűnni, csak gondoltam, vedd már hasznomat, ha egyszer olvaslak :) szóval az optikai középre szokás tenni az ilyesmit is szerintem, mert ha a mértanira teszed, azaz épp középre, akkor olyan kicsit, mindtha "lecsúszott" volna. ezért szokták picit feljebb tenni), de szerintem az elérhetőségek is mehetnének feljebb egy picit, csak fél centit (így kicsit olyan, mintha nem lenne önbizalmad, és épp csak alulra mernéd tenni)

ne haragudj, hogy ilyen hosszan írtam, és remélem, ismersz már annyira, még ha nem is 'beszélünk sokat', hogy bár sokat jár a szám, okoskodni nem szoktam, csak igyekeztem hasznossá tenni, amiket tanultam :)

Kricsár Annamária írta...

Hú, nagyon köszi! Az optikai közepet kipróbáltam, az valahogy nem tetszett. De az elérhetőségeket bizony lehetne feljebb rakni, azt ki is fogom próbálni. Úgy már lehet, hogy a név is mehet feljebb.
Amúgy az alapja egyelőre nem fehér, hanem kicsit tojáshéjszínű, de csak azért, mert ilyen papírom volt csak itthon megfelelő keménységben:)

toritextil írta...

ja, az már talán mindegy is, hogy tojáshéj vagy fehér :)
viszont én is kérdeznék valamit: ezek szerint, sima otthoni nyomtatóval készítetted ezeket? mmint hogy viszi a kb dipa-vastagságút rendesen? (mert én kipróbáltam, vitte, csak aztán egyszer csak becuppantott vagy 20 lapot, sima nyomtatósat, és azóta nem minden stimmel vele.. lehet, hogy a dipáig vezethető vissza a baj eredete??)

jaj, bocsi, az eszembe sem jutott, hogy talán felesleges leírnom az optikai közép a mértani közti különbséget... :D
és igen, igen, ha már mozdítod, mindenképp együtt kell őket vinni feljebb - szerintem. csak max a neved többet. de nem is biztos. sőt! ha csak fél centivel feljebb teszed úgy, ahogy van, szerintem tökéletes :)

Kricsár Annamária írta...

Ez nem is dipa, vastagabb annál, névjegykarton. Ebből csinálom a dobozokat is, amiben az ékszereket küldöm. Viszi, de csak egyesével lehet adagolni, meg sokszor nem veszi el elsőre, rá kell segíteni:)
A dipát gond nélkül viszi, abból többet is beleteszek. Canon IP 1500.

toritextil írta...

akkor nem hiszem, hogy a papír tette volna tönkre... bizonyos dolgokat szellemképesre nyomtat.. csak nem találom az összefüggést.. egész véletlenül nincs tipped, mit tehetnék? na szép vagyok, Te teszed ki a névjegykártyád, amihez először jó sokat dumálok, aztán még én kérek tippeket..... bocsi :D

Kricsár Annamária írta...

Na, jótól kérdezed:) Tök hülye vagyok hozzá. Annyit tudok, hogy tintacserekor szokott felajánlani olyan lehetőséget, ahol be lehet állítani mindenfélét. Egy tesztnyomtatás alapján.

toritextil írta...

ó, pedig annyira bíztam benne, hogy Te a névjegykártya miatt nagyon kiokosítottad Magad :))
a tesztnyomtatás megvolt, akkor még semmi bajt nem mutatott.. a kis hamis :)
azt hiszem, szerviz lesz belőle... :(
mindenesetre köszönöm! és tényleg bocs, hogy ezzel fárasztottalak a blogodon..

Unknown írta...

Igazán nincs mit, ehhez sajnos tökhülye vagyok.

F.Gina írta...

Szerintem az új alá is tehetnél árnyék-ékszert, és egy picit feljebb a szöveget. De a szélső csík határozottan jó !