2010. március 27., szombat

Bemutatkozik Ági

Ha vasárnap, akkor bemutató: következik Ági.



" "Eredeti foglalkozásom" gyöngyfűzőbajnok:)) ahogy a kiskedvesem mondaná, mert először a gyöngyökkel kezdtem el komolyabban foglalkozni tavaly október környékén. Aztán rátaláltam Ancsa blogjára, ahol iszonyatosan megtetszettek a drótékszerek és gondoltam kipróbálom én is:) Mostanában sajnos nem sok időm jut sem a drótozásra, sem a fűzésre különböző egyetemi elfoglaltságaim miatt, de ha van egy kevés szabadidőm mindenképp beiktatok egy kis kreatívkodást, mert óriási örömöt okoz ez nekem:) Köszönöm mindenkinek, akik eddig inspiráltak:)"
Ági blogját itt találjátok.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Gratulálok a "közszerepléshez" Áginak. Ha jól látom, akkor az az én életfám, mármint amit én kaptam Ágitól. Imádom. Már megrendelésem is van olyan gyűrűre, úgyhogy nekifogok drótozni. Persze ezt is autodidakta módon, ha nem haragszotok meg.
Ancsának meg további sok szép alkotást!