2009. augusztus 1., szombat

Körök



Újabb drótos-fonalas horgolt nyaklánc született, most fülbevalóval együtt. Egy icipicit visszafogottabbak a színei, mint az elsőnek, bár hozzám képest még ez is színpompás.

És kitaláltam egy játékot: csináltam volna az előző tiritarka horgolttal egy Polyvore válogatást, és aki akart volna, bármelyik munkámmal csinálhatott volna egyet a saját szája íze szerint, és a legjobbak választhattak volna tőlem egy ékszert. Aha, ahogy én azt elképzeltem... Legalább két órát eltöltöttem vele, és tényleg elég nagy a választék, tehát nem ezen múlt, hogy képtelen voltam egy elfogadható válogatást csinálni. Nagy nehezen találtam egy nagyon szép zöld színű, és jó szabású felsőt, ami jól illett a nyaklánchoz, de ezután vége. Se nadrág, se szoknya, se semmi, ami jó lett volna hozzájuk. Végül feladtam. Vagy ennyire hordhatatlan az a lánc, vagy pedig annyira konkrét elképzeléseim voltak a hozzá illő ruhákról, hogy lehetetlen volt pont olyat találnom. Vagy csak egy jóval egyszerűbb, és kevésbé feltűnő, kevésbé karakteres ékszeremmel kellett volna kezdenem:) Vagy csak béna vagyok hozzá.

13 megjegyzés:

kinga írta...

Nekem sem mindig jön össze... Nemrég pl. fehér, hosszú tunikablúzt kerestem céltudatosan, de egy olyan sem volt, amit megálmodtam...

Vívó-Aszódi Melinda írta...

Szuperek lettek!!!!!!!

Gabriela Swoboda írta...

Very interesting work. Looks great.

Marta írta...

Gyönyörüek a munkàid és ez a szetted különösen tetszik! Gratulàlok!

zazie írta...

Egyre extrémebbeket készítesz!:D:D:D Hurrá!!! Ez pl. nagyon Etsyre illő lett!

Kricsár Annamária írta...

Ó, de ugye nem láttál ilyet az Etsyn? Nagyon el lennék keseredve.

Nova írta...

"bár hozzám képest még ez is színpompás." hihi, hát, ez teljesen emberfüggő, számomra ez egy nagyon letisztult, elegáns darab :) Szerintem polyvore-on "ethnic" cuccokat keresgélj mellé!

Kricsár Annamária írta...

Próbáltam én olyat is:) Meg mindenfélét már a végén. Ha találtam is valamit, ami jó volt hozzá, akkor meg ahhoz nem találtam mást. Béna vagyok, no.

Nagyváradi Csilla írta...

Csuda szép lett! Szerintem nem csinálsz hordhatatlan darabokat!!!
Egyszerűbb pólón túl például nagyvirágos mintással, vagy csíkossal, hasonló színvilággal, meg nem hasonló színvilággal...szóval az én fejemben az van, hogy sok mindennel kombinálható. Attól függően, mennyire vagyunk bátrak, bolondosak...

Babra írta...

Baromira tetszik! Én ezt farmerrel és fehér hosszabb felsővel tudnám igazán felképzelni:)

zazie írta...

Ancsa nem láttam, de szeretném látni ott.. a Tiédet! ;) Annyira szuper, eredeti!!!

No, én még nem ismertem ezt a polyizét, most pár órája ezzel játszom, baromi jó! Köszi:).

Kricsár Annamária írta...

Ugye, hogy tök jó játék?:)

Hajnalka Cserháti, Ojni írta...

Hihetetlen mik készülnek itt mostanában! Nagyon frankóóó! És komolyan.. mintha a logóhoz csináltad volna! :)) Nagyon összepasszolnak!