2009. március 5., csütörtök

Bagoly

7 megjegyzés:

Berjo írta...

Ezek az állatos medáljaid nekem nagyon-nagyon tetszenek, a süni, a szitakötő és most ez a bagoly!!! Fantasztikusak!!!

Kricsár Annamária írta...

Nagyon köszönöm, én is szeretem őket, szerintem lesznek még állatkáim.

Babra írta...

Nem szeretem a madarakat, de ez nagyon nagyon tetszik!!!

Kricsár Annamária írta...

A bagoly nem madár, az bagoly:)Ha véletlenül, nagy szerencsémre látok egy baglyot, mindig rájövök, hogy ilyen állat márpedig nincs. Mint a másik nagy kedvenceim, a denevérek. Na, olyan állat sincs.

Névtelen írta...

nekem is nagyon tetszik:) kicsit afféle ügyefogyottan aranyos érzést ad nekem. nagyon élő:)

Kricsár Annamária írta...

És még kancsal is, mint minden állatom:)

Névtelen írta...

igen, néha én is ilyenre csinálom a rajzaimat:) nagyon édi még mindig!