2012. április 29., vasárnap

Maradékhasznosítás


Folytattam a maradékhasznosítást, rákényszerítettem magam, hogy a régen meglévő gyöngyeimet használjam.





Virág formájú gyöngyből egy vagonnyi van, és bár szeretem ezeket, de egy-egy ékszerhez csak pár szemet szoktam használni. Na, most belehúztam:) Mást nem is tettem mellé a láncon kívül, domináljanak a gyöngyök.


Ezekkel a szép szögletes lámpagyöngyökkel ugyanez a helyzet: semmit nem tudtam melléjük elképzelni a láncon kívül, annyira dominánsak.


Folytattam az ásványokkal: ezeket a nagyobbacska gyöngyöket külön-külön szerettem volna medálba foglalni, de így sokkal gyorsabb volt:)




Splitterem pedig rengeteg van, és alig használom őket. Sürgősen ki kellene találnom olyan ékszereket, amikbe belezsúfolhatom őket:)

1 megjegyzés:

Bebi írta...

Megint szuper dolgokat hoztál!:)
Az utolsó a kedvencem!