2011. szeptember 12., hétfő

1000, tehát játék

A FB-on már több, mint 1000-en követitek a munkámat, amit nem tudok eléggé megköszönni. De megpróbálom legalább egy kicsit honorálni, egy játékkal.
Három nyereményt készítettem, három különböző stílusú ékszert. Most nem csak egyet választhat közülük a nyertes, hanem kisorsolom mind a hármat.

1. vörösréz lemezből készült kalapált, antikolt, lakkozott szett: fülgyűrű és fülbevaló, plusz egy alumínium fülgyűrű, szintén lakkozott. Még mindig nem tökéletes a technikám, a fülbevalók nem teljesen szabályos téglalapok:)



2. lila színű horgolt medál zománchuzallal. Ezzel kicsit csaltam, igazából rendelésre készült, de a megrendelőnek mégsem tetszett a lila szín. A lánc hosszát természetesen a nyertes igényei szerint alakítom.



3. rózsakvarc-cseresznyekvarc egyszerű virágmedál, pucér vörösrézből, jó sötétre antikolva, a lánc hosszát itt is a nyertes döntheti el.



Most csak azok játszhatnak, akik a FB-on követik az oldalamat, de lesz még olyan játék is, ahol a blog követői is részt vehetnek.
Ha szeretnéd valamelyik ékszert, csak annyi a teendőd, hogy írsz egy megjegyzést ide, és a FB-on megosztod a bejegyzést, valamint nyomsz egy print screen-t és elküldöd emailben a kricsar@invitel.hu-ra. Megjegyzésnek elég akár az a szám, amelyik ékszert szeretnéd a magadénak. Ha kettő vagy három is tetszik, írd oda mind a kettő vagy három számot, megosztani természetesen ebben az esetben is csak egyszer kell:)
Minderre lesz két hét, vagyis szeptember 26-án éjfélig van esélyed megnyerni valamelyik ékszert.
Azt még elfelejtettem, hogy az emailbe légyszi írjátok bele a blogos neveteket meg az ékszer számát is, hogy be tudjak azonosítani mindenkit. Minden emailre válaszolok, ha valaki nem kapna választ, kiabáljon:)

Kiegészítés: többen kérdeztétek, mit kell elküldeni emailben. A FB-on megosztjátok a játékról szóló bejegyzésemet, ezután a billentyűzeten megnyomjátok a print screent. Jobb oldalon fent találjátok, az enyémen Prt Scr van:) Ezután a levelezőtökbe beírjátok a kricsar@invitel.hu címet, a szöveg helyére nyomtok egy jobb egérgombot, beillesztés, és kész is. Már csak a megfelelő ékszer számára van szükség. Ha itt nem is hagytok megjegyzést, az nem gond, az emailek alapján írok fel mindenkit.

Kiegészítés II: módosítottam a szabályokon és a határidőn is, a részleteket és az indoklást itt találjátok. Természetesen aki eddig jelentkezett, annak nem kell ám újra:)

25 megjegyzés:

Sue írta...

Játééék :D
Egyes és a hármas tetszik :)

DzsiDzsi írta...

Nekem legjobban 1es tetszik!!! És a 3as is:)

adri írta...

Szia!
Nekem az 1. és a 3. tetszik a legjobban :)

Unknown írta...

1, 3, Ani Ko vagyok a facebook:)

muzlyke írta...

Szia Ancsa!
Én a kettest szeretném. Nagyon szép színe van és egyébként is gyöngyörű lett. Nem is értem, miért nem tetszett a megrendelőnek.

LUCY írta...

Super original, fino....elegante

Kricsár Annamária írta...

Köszönöm:) Orsi és muzlyke, nyomnátok egy print screent a megosztásról, és elküldenétek emailben? Nagyon köszi!

IsaBella írta...

Szia! ha minden igaz, megosztottam és ment a képpel az email.
Egyet értek muzlykével, nekem is a második tetszik a legjobban. (: Meg az elsőt is el tudnám képzelni magamon. (:
Üdv, IsaBella

Emese írta...

Szia! Egyes! (pontosabban ötös, de csillagos! :D

Vámossy Brigitta írta...

Szia!

2-es és 3-as.
Küldöm az e-mail-t.

Köszönöm a lehetőséget!

Üdv:
Brigi

csintalan írta...

szia!
:) 1es :D
mintha csak a tanár mondta volna az egyetemen...csak ennek jobban örülnék ;) hajráfiúklányok

KataMűvek írta...

mindegyik szuper, de a második a legszuperebb :)
gratulálok az 1000-hez!!!

Ili írta...

A harmadik nyert nálam, mivel imádom a rózsakvarcot!
Természetesen bármelyiket elfogadnám és büszkén hordanám is!

Lunar írta...

Áh imádom a fülgyűrűket! Természetesen az 1-es, de a 3-as is nagyon tetszik!

gasztrogyerek írta...

1,2,3 :D

azeszti írta...

upsz, az e-mailt már elküldtem, és nem írtam bele a számot, de akkor remélem itt is megteszi: nekem az első tetszik nagyon-nagyon-nagyon! :)

Cirelin írta...

3-as, és mindjárt röppen a mél is. :)

Julka írta...

Nekem mindhárom tetszik!

kétnyulak írta...

Hármas, jóóó hosszú lánccal! :)

Judit írta...

Nekem az egyes a legesleg ♥♥♥ :))
ééés, máris megy a mail!

Timici írta...

Ancsa, végre játék Nálad,amiről nem maradok le.:D a 3ast szeretném, köszi a lehetőséget!

Eszter Zsófia írta...

Sziaa!

Nekem a horgolt tetszik :)

Bambyna írta...

a 3-as tetszik.
A FB-on Mayer Margit névvel vagyok:))

Anikó írta...

Szépek nagyon! A 2 és 3-as tetszik. Köszi. :)

Juccantó írta...

Nagyon tetszik,de talán a lila horgolásosat választanám!