2010. április 17., szombat

Díj

Díjat kaptam, három helyről is, köszönöm mindhármatoknak.


Kicsit furcsa, mert nagyon határozott szabályok vannak:
1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akiknek továbbadom a díjat.
5. Kitöltöm a tesztet.
Hát, legyen:
Név: Kricsár Annamária
Lakhely: Jászjákóhalma
Születési hely: Szentes
Magasság: 170 cm
Névnap: mit tudom én, valamikor nyáron. Talán júliusban. De most nincs kedvem megnézni.
Foglalkozás: eredetileg agrármérnök, most úgyis tudjátok.
Testvérek: egy öcsém van.
Anyanyelv: magyar.
Beszélt nyelvek: már csak egy kicsi francia maradt, amit nagyon sajnálok, mert imádom ezt a nyelvet. De talán anyanyelvi környezetben visszajönne a tudás...
Gyűjtemény: egy kicsi ebből, egy kicsi abból. De talán a könyvek.
Kedvencek: kedvenc mik? Soroljam fel minden téren a kedvenceimet? Inkább nem...
Cipőméret: szintén nagyon fontos információ: 40.
Zsebpénz: ? Nekem?
Álom: sok van.
Háziállatok: már csak hangyák.
Na, nem voltam túl együttműködő és kedves hangulatban.
8. Megnevezem, hogy kitől kaptam a díjat, és nagy, színes betűkkel kiírom: Cheeks, Eddemona és Kinga.
És akiknek továbbadom: Soldi, Nagycsili, FércJutka, Ildi-go, Kwandera, Lüdecke és még sokan mások.

Nincsenek megjegyzések: