2009. december 28., hétfő

Díjak



Két díjat is kaptam, három embertől:) Nagyon köszönöm mindannyiótoknak!
A felsőt Albert Kingától és Mismouth-tól, az alsót Szabó Szilvitől. Az utóbbival együtt jár, hogy 7 dolgot kellene írnom magamról, de ezt végül is már megtettem egy korábbi díj alkalmával, így most nem untatok vele senkit.
Még mindig nagyon nehéz kitalálnom, hogy kinek szeretném továbbadni, mert túl sok a választási lehetőségem, akik szerintem megérdemelnék. Ezt úgy szoktam megúszni, hogy nem küldöm tovább senkinek, hanem mindenki vegye magára:) Most nem leszek lusta, és kiválasztok pár embert:
Az első díjra (tök mindegy, hogy melyik, csak így többet jelölhetek:))
BeaDapple,
Hordosv,
Hoyacarnosa,
Ibolya.
A másodikra:
Juditta,
Zazie,
Babra,
a Csünyök,
Gabi (WireWied).

5 megjegyzés:

zazie írta...

Köszönöm! :)

Ibolya írta...

Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy! Boldog Új Évet kívánok!)

Sylvia írta...

Boldog Új Évet kívánok!
Blogomon találsz egy meglepetést :)

Dapple írta...

Hehe, most vettem észre, hogy kaptam tőled díjat :) Köszi. Egyébként én is ilyen vagyok több hasonló díjam is van, de egyrészt túl sok a választási lehetőség, akiknek továbbadhatnám, másrészt (és főleg) lusta vagyok nekiállni kitalálni, megkeresni, kiírni...értitek. Remélem senki nem veszi rossz néven, de nálam ezek a díjak- csakúgy, mint a lánclevelek- sorra elakadnak.. :)

Mindezek ellenére köszönöm, hogy rám is gondoltál, ez nagyon jólesik ám! Kívánok neked sok-sok gyönyörű drótos csodát 2010-re is!

NagyCsüny írta...

Köszi Ancsa!
Amit mi itt mind ebben az évben átvettünk tavalyról, az egy teljesen más hangzás, mint a tavalyi évünk elején talált még ránk. Köszi nektek! Mindenkit megnézek, akit felsoroltál, külön is:) BÚÉK