2009. január 29., csütörtök

Kézékszer és fülgyűrű




Megszületett az első kézékszerem, egyben az eddigi legmacerásabb művem. Már régóta terveztem, hogy csinálok egyet, csak az a baj a kézékszerekkel, hogy ha nem pont méretre készülnek, akkor lötyögnek az ember kezén. De most kitaláltam végre egy olyat, ami a láncoknak köszönhetően könnyedén méretre alakítható.
Meg a legtöbb általam látott kézékszer nem igazán tetszett, valahogy nem illettek a stílusomhoz. Ez viszont igazán kricsáros lett. Mikor kész lett, szinte kérte, hogy csináljak hozzá egy fülgyűrűt is, hogy igazán egyedi és feltűnő szett legyen. Hát megkapta. És bár nem hordok ékszert, de ezen most nagyon elgondolkozok. Lehet, hogy másnak nem jön be, de én jelenleg nagyon elégedett vagyok magammal.

6 megjegyzés:

Hoyacarnosa írta...

Gyönyörű, igényes munka, vagány és kurvajó!! (Ha lehet így fogalmazni :))
Legyél is büszke magadra! :)

Névtelen írta...

figyelemreméltó darabok!

Kricsár Annamária írta...

Naná, hogy lehet így fogalmazni! És köszönöm!

Manka írta...

Nagyon klasz! Kézékszert én sem tudok elképzelni, hogy viselnék, de a fülbevaló!!! Fülbe való! Nagyon is meg lehetsz elégedve magaddal, megérte a fáradtságot! (Bár gondolom amit szívesen csinál az ember, az nem fáradtság!)

Alyas írta...

C'est magnifique !
Je découvre ton blog avec grand plaisir
Tes réalisations sont toutes très belles et originales
Bon dimanche
Bises

Kricsár Annamária írta...

Merci beaucoup! Tes réalisations sont magnifiques, surtout tes cabochons, je les adore.